søndag 5. mars 2017

Kjappiskort med Kort og Godt

Hei igjen

Ok, jeg må innrømme det; jeg elsker å lage CAS (Clean and Simple) kort - og jeg digger Kort og Godt sine produkter. Og heldigvis for meg (lommeboka er kanskje ikke enig), så kommer Kort og Godt med nye, flotte produkter med jevne mellomrom.

Det jeg også liker, er at mine to "svakheter" som nevnt over, egner seg veldig godt sammen. Altså; ta et par K&G produkter, og vips; så har du et CAS kort på noen strakser!

I dag vil jeg vise frem et par sånne kort; først et bryllupskort og så et kort til konfirmant. På bryllupskortet har jeg kun brukt bazzill, dies fra Kort og Godt og mosegummi. På konfirmantkortet har jeg brukt en del rester av mønsterark fra Kort og Godt som lå igjen etter et annet prosjekt, dies fra Kort og Godt, blomster og en rest av osteklut.






Produktene jeg har brukt finner du i nettbutikken til Scrappegarasjen ;)

2 kommentarer: