onsdag 28. oktober 2015

Håp for alle!

I helgen var jeg på Sørlandsscrappen i Mandal som arrangeres av Scrappegarasjen. Hadde en helt super helg, og jeg fikk produsert en hel masse til julemessen i Mastrahallen i slutten av november. Men det får dere vente litt med å se :)

Jeg har lyst til å vise frem et par kort jeg lagde til "Håp for alle!". Det skal arrangeres en julemesse i Lyngdal, og de gir inntektene til prosjektet åpen barnehage i Tallin. Du kan lese mer om prosjektet her: http://www.hapforalle.no/

Det første kortet lagde jeg av produkter jeg vant på Papirfesten i september, et gratulasjonskort i rosa. Bildet er fra et utklippsark fra North Star Design. Mønsterarket er fra FabScraps. Stemplene jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad;


 
Det andre kortet jeg lagde var et veldig enkelt julekort. Motivet er fra Studio Light, charmsen fra Kort og Godt, teksten er fra Papirdesign;




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar